Viimeisin tapahtuma 25 päivää sitten · 34 / 85 jäsentä aktiivisena kuukauden aikana
Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!
| Laji |
Jääkiekko
|
| Kotipaikka |
Espoo
|
| Jäseniä |
85 (Pelaajalista)
|
| Tapahtumat |
34 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana · Yhteensä 602 |
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia.
Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Olli
Moikka. Kiitos kaikille jotka ovat osallistuneet tällä kaudella! Jos Jari saa järkeviä irtovuoroja ti-to niin voi olla että lätkä jatkuu vielä jokunen kerta. Jollei niin sitten alkaneen taas lokakuussa lauantaisin. Kiitos. 🏒🥅🔥
Jussi
Hyvät pelit ollut! Hienoon maaliin päättyi runkosarja :)
Olli
Moi kaikki.
Jari on järjestänyt meille upeat lätkäharkat jo useita vuosia kuten kaikki tietävät. Nyt meillä on erittäin hyvä vuoro, vielä hyvään aikaan, ei mikään lepakkovuoro yömyöhään, uudessa hallissa.
Mutta ongelmana on aktivisuus.
Välillä tupa on ollut täynnä, mutta liian usein aivan liian vähän porukkaa. Vain kourallinen on aktiivisia. Osa tulee silloin tällöin mutta aivan liian harvoin. Jotta kulut tulevat katetuksia pitää tupa olla aika täynnä, joka lauantai. Eli lisää aktiivisia pelaajia tarvitaan joka lauantaille muuten tämä touhu loppuu jossain vaiheessa. Jari on ottanut taloudellisen riski näissä asioissa eikä varmaan Jarin lompakko kestä sitä pitkään.
Joten aktiivisuutta kiitos!! Ilmoitautukaa ajoissa. Seuraava vuoro on ensi lauantaina.
Anki
Hyvä kommentti 👍Kiitos siitä..ja joo, pelaajia tarvitaan joka vuorolle riittävästi. Laakso pakosta poissa 2 seuraavaa vuoroa koska ollaan lomalla ja reissun päällä
Lue loput viestit